با یک کلیک اقلام خود را استعلام قیمت کنید.
شرکت تولیدی پایپکس (pipex)

شرکت تولیدی پایپکس (pipex)

شرکت های تامین کننده ,

شرکت لوله پلی اتيلن پرتو با برند تجاری  پایپکس با بهره گیری از دانش فنی و استفاده از فناوری و تکنولوژی کشور آلمان و کادر متعهد و متخصص در سیستم های لوله کشی بمنظور استفاده بهینه از منابع و حفظ سرمایه های ملی و افزایش طول عمر ساختمانها در راستای توسعه پایدار کشور درسال 1376 آغاز به کار کرد.

در اين زمان هنوز عمده لوله های مصرفی ساختمانها در کشور گالوانيزه و آهنی بودند که مشکلات فراوان ترکيدی و عمر کم از معضلات بزرگ صنعت ساختمان در کشور به شمار ميرفت و ضرورت استفاده از لوله های جديد را به شدت ايجاب ميکرد.

دارای افتخارات فراوان و برای اولين بار در ايران

پایپکس از بدو تاسيس تا کنون همواره سعی بر متفاوت بودن فعالیت کرده است. لذا از همان اول با توليد و يا اختراعات خود برای اولين بار در کشور توانسته جزو معدود توليد کنندگان در رشته خود باشد که اين همه افتخار را همزمان در کارنامه خود داشته باشد:

1376 شروع عمليات ساخت کارخانه و تاسیسات توليد پایپکس

1378 توليد و معرفی لوله های پيشرفته PEX برای اولين بار در ايران و تحت ليسانس از آلمان

1379 توليد و معرفی سیستم های لوله کشی کلکتوری برای اولين بار در کشور با قابليت منحصر به فرد تعويض بدون تخريب بنا

1381 توليد لوله های 5 لايه

1383 توليد لوله های 3 لايه OX مخصوص گرمايش از کف برای اولين بار در ايران

1386- 1383 توليد زانوهای موازی برای اولين بار که باعث زيبایی در اجرای کار اجرا ميگردد.  زانوهای سايز 3/4 و 1 اينچ

1391 تا 1393 خريد و راه اندازی اولين خظ لوليد لوله 5 لايه با تکنولوژی پيشرفته ليزر که از تکنولوژی موجود لوله های 5 لايه کشور 20 سال جلوتر ميباشد.

هم اکنون فقط 2 کشور در کل خاور ميانه اين لوله های پيشرفته ليزری را توليد مينمايند.

1392 توليد و معرفی اولين عايق گرمایش ويژه کف به بازار کشور  PIS

1393 ثبت اختراع و معرفی سیستم کلکتورهای مدولار به طور انحصاری در ايران

1393 ثبت اختراع و معرفی سیستم های رايزری مدولار به طور انحضاری در ايران

 

 

گواهی ها و استانداردها

گواهينامه های اخذ شده توسط يک شرکت نشان دهنده تعهد آن شرکت به توليد محصولات با کيفيت و احترام به حقوق مصرف کنندگان است. پايپکس به عنوان اولين و تنها دارنده گواهينامه فنی از مرکز تحقيقات ساختمان و مسکن وزارت مسکن و شهرسازی برای لوله PEX، ليسانس از شرکت Extra Plast آلمان و تاييديه از موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتی ايران ارائه محصولات با کيفيت را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

§         گواهی نامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

§         پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای لوله های پنج لایه

§         پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای لوله های PEX

 

پایپکس با تولید مجموعه ای وسیع از انواع لوله های پلیمری در انواع تک لایه، سه لایه ضد نفوذ اکسیژن، پنج لایه و پنج لایه با تکنولوژی لیزر قدرت انتخاب فراوانی را در اختیار پروژه ها, مهندسان و جامعه تاسیساتی از لحاظ کاربری, قیمتی و کیفیتی قرار میدهد که در هیچ شرکتی در کشور قابل ارایه نیست.

آخرین نسل لوله های پنج لایه با تکنولوژی لیزر برای اولین بار در ایران

ضخامت داخلی 2 برابری لایه داخلی LaserPEX نسبت به سایر لوله ها در سايز مشابه و عدم نياز به اورينگ در سرلوله اتصالات، سرعت و اطمينان آببندی را در دراز مدت تضمين می کند. روکش خارجی بسيار نازک، عدم آسيب حرارتی به لايه داخلی به علت جوش پيشرفته ليزر با نقطه کانونی بسيار متمرکز و يکنواختی جوش از ويژگي های برجسته و بی مانند جوش ليزر در آخرين نسل اين نوع لوله ها می باشد. لايه آلومينيوم نازک تر و قرارگيری آن در خارجی ترين قسمت لوله عملکردی همانند فنر خم لوله را در هنگام اجرا فراهم می آورد.

چنانچه اجرای لوله کشی در روی كار است و يا قرار است در زير سقف کاذب، اجرا شود بايد از لوله ای استفاده شود که دارای مزايای زير باشد:
1.لوله انعطاف پذير بوده و كمترين مصرف اتصالات را داراست.
2. دارای خاصيت شکل پذيری بالا می باشد.
3.دارای کمترین ضريب انبساط طولی در فضای آزاد برای جلوگيری از قوس برداشتن لوله باشد و در نتيجه در هنگام اجرا از ساپورت کمتری استفاده شود.
این لوله دارای دامنه حرارتی تا +95 درجه است و از خصوصيات اين لوله می توان به شکل پذيری بالا به دليل داشتن لايه آلومينيوم اشاره کرد. لوله HT پنج لايه پايپکس در لايه خارجی به رنگ سفيد و در لايه داخلی بی رنگ می باشد که از بهترين مواد اوليه وارداتی و تحت ليسانس آلمان در پايپکس توليد می شود.

موارد استفاده از لوله های تک لایه پایپکس

چنانچه اجرای لوله کشی در داخل كار می باشد و قرار است لوله در داخل خاک و مصالح ساختمانی (زير سنگ يا سراميك و…) دفن شود، بهتر است از لوله ای استفاده شود که دارای مزايای زير باشد:

1. لوله انعطاف پذير بوده و كمترين مصرف اتصالات را داراست.
2. بايد دارای دامنه حرارتی بالا و تحمل فشار بالا را داراست.
3. به علت عبور اجسام سنگين درکارگاه مانند فرقون و…  كمترين ميزان آسيب پذيری را داشته باشد.

 

 


0 نظر


ثبت نظر جدید

کاربر گرامی، برای ثبت نظر ابتدا ورود نمایید     ورود / ثبت نام

پشتیبانی ما در واتس آپ
ارسال