با یک کلیک اقلام خود را استعلام قیمت کنید.
عایق کافلکس K FLEX

عایق کافلکس K FLEX

شرکت های تامین کننده ,

شرکت L’ISOLANTE K-FLEX (لیزولانته کی فلکس) در سال 1989 میلادی در منطقه Roncelo واقع در میلان ایتالیا، اقدام به تأسیس خط تولید نسل جدیدی از عایق های حرارتی و برودتی کرد. این عایق ها که از جنس فوم سلول بسته الاستومری ( NBR & EPDM ) و تحت نام تجاری K-FLEX تولید می شود به دلیل قابلیت های منحصر به فرد خود، به سرعت در تمام صنایع از قبیل ساختمان و تأسیسات، نفت و انرژی، صنایع دارویی، صنایع خودرو سازی و … مورد استفاده قرار گرفت.

با افزایش تقاضا از کشورهای مختلف و گسترش بازار عایق های K-FLEX، این شرکت جهت پاسخگویی به نیاز روزافزون بازار، با تأسیس دفاتر فروش و خط تولید منطقه ای، اقدام به ایجاد یک شبکه فروش جهانی نمود، به طوری که اکنون شرکت K-FLEX ایتالیا با بیش از 70 دفتر نمایندگی فروش و 11 کارخانه در مناطق مختلف جهان، بزرگترین تولید کننده این عایق ها در دنیا است.

عایق های الاستومری 
کافلکس با مواد اولیه ایتالیایی در ایران و تحت لیسانس ایتالیا تولید می گردند.که این امر نگرانی ها در مورد موجودی و تکمیل بودن کالا را مرتفع میکند و می توان به سرعت کمبود کالا را جبران کرد. که این امر در مورد برند های دیگر به دلیل وارداتی بودن خود عایق  در این تحریم های حاکم بر کشور ما صدق نمیکند.


0 نظر


ثبت نظر جدید

کاربر گرامی، برای ثبت نظر ابتدا ورود نمایید     ورود / ثبت نام

پشتیبانی ما در واتس آپ
ارسال