با یک کلیک اقلام خود را استعلام قیمت کنید.
نیوپایپ

نیوپایپ

شرکت های تامین کننده ,

نیوپایپ تاریخچه صنایع گیتی پسند

نیوپایپ یا گروه صنایع گیتی پسند یکی از بزرگترین گروه های تحقبقاتی و تولیدی کشور با شعار (دانش روز ,تولید فراگیر , اشتغال پایدار ) یکی از پیشرفته ترین و مجهز ترین بنگاه های اقصادی برآمده از تخصص و تجربه مدیران موفق در بخش خصوصی است . این گروه کسب رضایت مشتری را به عنوان مهمترین هدف تعیین نموده و خود را نسبت به تحقق این هدف متعهد می داند.

تولیدات گیتی پسند

انواع  تولیدات  محصول در صنايع تاسيسات ساختماني ، تاسيسات برودتي و حرارتي و شيميايي و پليمري توليد و به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه می شود.

تحقیقات گیتی پسند

حاصل مطالعات، آزمايشات و توليدات مجموعه و همچنين سرمايه گذاري در صنايع پليمري در اين سال ها، ايجاد و آغاز به كار سي و هشت واحد توليدي در صنايع واسطه‌اي و پايين‌دستي، از جمله تاسيسات ساختماني و تاسيسات برودتي و حرارتي  با توجيه فني و اقتصادي مناسب و راه‌اندازي و تجهيز هفت مركز تحقيقاتي ديگر شامل انرژي، متالوژي، ساختمان، شيمي، مكانيك، معدن و كشاورزي است.

نتيجه بررسي‌هاي مراكز تحقيقاتي و فعاليت كارخانجات، توليد و عرضه بيش از بيست نوع محصول با برترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت به بازار می باشد، محصولاتي كه گواهينامه‌ها و استانداردهاي ملي و بين‌المللي لازم را دريافت كرده و اين فرصت را براي گيتي پسند فراهم آورده اند تا با محصولات مشابه در بازارهاي داخلي و خارجي رقابت كند.

سرمایه گذاری گیتی پسند

گيتي‌پسند سال‌ها قبل با سرمايه گذاري در صنايع پليمري و توليد لوله و اتصالات تك لايه آذين لوله و پنج‌لايه نيوپايپ، و تجهيزات گرمايشي و سرمايشي اعم از چيلر، ميني چيلر، پكيج، رادياتور و .. در بازار تاسيسات ساختماني و تاسيسات برودتي و حرارتي كشور پاي گذاشت. حضوري كه همواره نقش موثري در تغيير و اصلاح مدل‌هاي اجرايي در اين صنعت داشته است.

كمي بعد از آذين‌لوله و نيوپايپ، ديگر برندهاي اين گروه صنعتي متولد شدند و هركدام مجموعه اي از محصولات پايه و كاربردي را به بازار مصرف ايرانيان عرضه داشتند. كيمياجاويد ، سپهرفوم ، FLXT ، نيوفلكس ، SGP ، RSN ، ديناپليمر ، و نيووارم ساير برندهاي تجاري گيتي پسند هستند كه محصولات آن‌ها در صنايع نفت و پتروشيمي، پليمر، ساختمان، خودرو و شناخته شده است و به صورت مستقيم يا غيرمستقيم در خانه و زندگي اغلب مردم ايران حضور دارند يا اينكه ماده اوليه توليد محصولات بسياري از واحدهاي توليدي در كشور شده اند.


0 نظر


ثبت نظر جدید

کاربر گرامی، برای ثبت نظر ابتدا ورود نمایید     ورود / ثبت نام

پشتیبانی ما در واتس آپ
ارسال