با یک کلیک اقلام خود را استعلام قیمت کنید.
پوشفیت فاضلابی(نیوفلکس)

پوشفیت فاضلابی(نیوفلکس)

آموزشی ,

پوشفیت فاضلابی ، در واقع یکی از سه کارخانه زیرمجموعه شرکت پردیس گسترش اسپادانا، با نام تجاری گیتی پسند اصفهان است که در سال 84 محصولات لوله و اتصال پوش فیت خود را با عنوان نیوفلکس روانه بازار کرد.
پوش فیت، نوعی از لوله و اتصالات فاضلابی مدرن است که به دلیل استحکام و ایمنی بالا در سیستم‌های فاضلابی بسیاری از کشورهای دنیا، مورد استفاده قرار گرفته‌اند. ماده اصلی تشکیل‌دهنده پوش فیت، پلی‌پروپیلنی به نام PP هست که به دلیل فرمول منحصربه‌فردش، برای انتقال انواع مواد شیمیایی، سمی، فاضلاب‌های سرد و گرم بهترین انتخاب است. از این رو بیشتر مصرف‌کنندگان لوله و اتصال، محصولات پوش فیت را به لوله پولیکا ترجیح می‌دهند
محصولات لوله و اتصال پوشفیت فاضلابی نیوفلکس، در قالب 4 دسته، لوله‌های پوش فیت گروه B ،گروه  BD، گروه سایلنت و بست دیواری فاضلابی در نمایندگی‌های فعال لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس موجود هستند.
یکی از ویژگی‌های ممتاز محصولات نیوفلکس ، نسبت به دیگر محصولات پوشفیت، استفاده از حلقه آب‌بندی به شکل یک واشر لاستیکی شیاردار است. این موضوع علاوه بر افزایش مقاومت و جلوگیری از مشکلات ناشی از استفاده چسب، اتصال و نصب را نیز آسان‌تر می‌کند.


0 نظر


ثبت نظر جدید

کاربر گرامی، برای ثبت نظر ابتدا ورود نمایید     ورود / ثبت نام

پشتیبانی ما در واتس آپ
ارسال