با یک کلیک اقلام خود را استعلام قیمت کنید.
گروه صنعتی اینگل

گروه صنعتی اینگل

شرکت های تامین کننده ,

گروه صنعتی اینگل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلیکا در سطح ملی است. این شرکت در سال 1356 با هدف تولید اتصالات پلیکا تاسیس گردید و پس از مدتی در منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان به بهره برداری رسید.

پس از سالها تولید بی وقفه در سال 1384با هدف بهبودکیفیت محصولات ومنطبق شدن بااستانداردهای بین المللی روزدنیا اقدام به اصلاح و تعویض خط تولید اتصالات خود کرد. در سال 1385به دلیل نیاز و تقاضای مصرف کنندگان اقدام به اجرای فاز اول طرح توسعه خود در منطقه صنعتی كمشچه اصفهان نمود و در نتیجه با تولید لوله های پلیکا توانست سبد محصولات خود را کامل بنماید.

یکی از برندهای مطرح در حوزه تولید لوله و اتصالات شرکت اینگل می باشد که هر روز سعی دارد محصولات جدید و باکیفیت به بازار ارائه دهد. در حال حاضر لوله پلیکا فاضلابی اینگل، لوله ناودانی، لوله هواکش برای ساختمان و همچنین لوله های مخصوص جهت انتقال کابل‌های برق و مخابرات به بازار ارائه شده‌اند. با بررسی دقیق اتصالات پلیکا اینگل می‌توانید به لیست قیمت لوله پلیکا در ابعاد و سایزهای مختلف آن دست پیدا کنید و به آسانی مناسب‌ترین محصول را مطابق نیاز با قیمت های مناسب تر تهیه نمایید. با دریافت لیست قیمت آنلاین لوله و اتصالات به طور حتم به دلیل حذف کامل واسطه ها قیمت‌های مناسب‌تری را به دست خواهید آورد.

برای دریافت لیست قیمت لوله و اتصالات پلیکا اینگل جدید بهتر است از طریق سایت‌های معتبر همانند ارگ کلیک و به شکل آنلاین اقدام نمایید تا بهترین و دقیق ترین لیست قیمت  که بدون سود با قیمت خرید عرضه میکند را با اطمینان کافی بدست آورید و مطمئن باشید که قیمت‌های ارائه شده در جهت عرضه محصولات اصل و باکیفیت بالا می‌باشد.

مزیت اتصالات اینگل

نصب آسان همراه با ضریب اطمینان بالا

اندازه قطر داخلی و خارجی لوله و اتصالات جهت متصل شدن صحیح آنها به هم از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورت رعایت کردن این اندازه ها لوله و اتصالات به راحتی به هم متصل می شوندو مستحکم است.
 

ضریب اصطکاک ناچیز

دیواره داخلی صاف لوله های پی وی سی باعث می شود که جریان سیال روان تر گردد.
 

اتصال نفوذ ناپذیر

مواد اولیه لوله و اتصالات پی وی سی باید از نوع مرغوب و با درصد خلوص بالا باشد. در غیر این صورت در نوع چسبی آنها لوله و اتصالات به خوبی به هم متصل نشده و باعث نشت آب و فاضلاب می گردد.
 

استحکام

لوله های پی وی سی قابلیت تحمل فشار خارجی بسیار زیادی را دارند در صورتی که در آنها درصد مواد پی وی سی خالص بیش از 85 درصد باشد و در غیر این صورت و با استفاده بیش از حد موادی مانند کربنات کلسیم لوله و اتصالات شکننده شده و قابلیت تحمل فشار خارجی را از دست می دهد.
 

مقاومت در برابر آتش

پلیمر پی وی سی ذاتا ضد آتش است. این ماده به سختی مشتعل شده و هنگام دور شدن منبع گرما سوختن آن متوقف می شود. این ماده در مقایسه با دیگر پلیمرها از نظر قابلیت اشتعال و گسترش شعله عملکرد بهتری از خود نشان می دهد.
 

مقاومت در برابر خوردگی

لوله و اتصالات پی وی سی با اسیدها / بازها / باکتری ها و همچنین بیشتر مواد شیمیایی موجود در فاضلاب و خاک واکنش نشان نمی دهد.
 

طول عمر بالا

طول عمر لوله و اتصالات UPVC در زیر کار حدود یکصد سال است و در نوع چسبی آن بدلیل جوش سطحی بوجود آمده بین لوله و اتصال این طول عمر هیچ تغییری نخواهد کرد.

جهت استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

09122043503

02146810111


0 نظر


ثبت نظر جدید

کاربر گرامی، برای ثبت نظر ابتدا ورود نمایید     ورود / ثبت نام

پشتیبانی ما در واتس آپ
ارسال